Akcent
Pobavit diváka a žádné ublíženecké manýry, i to je Dejvické divadlo, míní kritici
Akcent
Vltava
Saša Michailidis se ptá divadelní kritičky Marie Reslové a divadelního publicisty, kritika a spolupracovníka Vltavy Vladimíra Mikulky. Dejvické divadlo vzniklo před třiceti lety. Jak se postupně proměňovala tato pražská komorní činoherní scéna pod uměleckým vedením Jana Borny přes Miroslava Krobota, Michala Vajdičku a Martina Myšičku? Jak ji utvářejí herecké osobnosti typu Ivana Trojana a mnoha dalších? A dokáže si Dejvické divadlo i nyní udržet své výjimečné postavení?
Lenka Buriánková, Saša Michailidis
Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
České divadlo stále kulhá za Evropou. Tvůrci se bojí jít razantní cestou
Akcent
-
Už je náš, říkají o herci Miroslavu Táborském členové Divadla Járy Cimrmana
Větrník - Host ve studiu
-
Definice synergie Dejvického divadla říká, že jedna a jedna jsou tři, nastiňuje ředitel Myšička
Hovory
-
Konec po první sezóně? Zdeněk Svěrák vzpomíná na rozbroje v začátcích Divadla Járy Cimrmana
Nejisté sezóny
-
Eliška Pešková: Slavná česká herečka své doby původně česky psát ani číst neuměla
Osudové ženy
-
Měla jsem největší děkovačku, usmívá se kostymérka Cimrmanů. V deníku oprav se skrývají poklady
Seriál Radiožurnálu
-
Slova nejsou jen kapky deště aneb pojmy jako leník a kočičí žena mají svůj význam
Buchty
-
Divadelní Luhačovice a Apetýt: O studiu i lásce k divadlu hovoří Eliška Balzerová a Miloslav Mejzlík
Apetýt
-
„Chlapi, jednou se tím budete živit!“ Nevěřili jsme, usmívají se herci Svěrák, Brukner a Čepelka
Speciál Radiožurnálu
-
Herec Kryštof Hádek: Dobovky mám rád jako herec i jako divák
Blízká setkání