Pro a proti
Až to, co uděláme po návratu dětí do škol, rozhodne o dopadech roku distanční výuky, míní expert
Pro a proti
Už rok české školství s výjimkami probíhá většinou online. Analytik think-tanku IDEA Václav Korbel očekává, že distanční výuka bude mít velký dopad: „Ale záleží na tom, jak se s tím dokážeme poprat do budoucna. Kroky, které uděláme poté, až se děti vrátí do škol, ovlivní, jak to celé dopadne.“ Předsedkyně Společnosti učitelů českého jazyka a literatury Lucie Dohnalová z Gymnázia Olomouc-Hejčín říká: „Věřím, že situaci zvládneme a žádná ztracená generace nám nevyrůstá.“
Karolína Koubová, Ondřej Čihák
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Distanční výuka nutně není méně kvalitní, maturitní test letos zvládne i osmák, kritizuje pedagog
Interview Plus
-
Změna školství? Rok dva na to nestačí, říká analytička
Pro a proti
-
Poradkyně o inkluzi: Děti nevidí, že ten druhý je „postiženej“
Reparát
-
Šteffl: Na soukromé školy chodí i děti z rodin, které nejsou bohaté
Řečí peněz
-
Dovedu si představit hybridní výuku: část dětí online, část ve škole, míní ředitel školy VIA Beroun
Hovory
-
Kéž by se do řek vrátila bohatost života. Vliv mám jako učitel sice malý, ale hluboký, přemítá Kořen
Host Lucie Výborné
-
Ke spádovým obvodům pro střední školy není politická vůle, říká Antonín Klecanda
K věci Štěpánky Duchkové
-
Jak zefektivnit české školství? Zavřít malé nekvalitní školy, radí sociolog Prokop
Život k nezaplacení
-
Kauza děkana Ševčíka odhaluje bídu českého vysokého školství, domnívá se novinář Dolejší
Osobnost Plus
-
Děti z horších škol budou bez šance na přijetí na lepší střední školy, varuje Černý z asociace
Zaostřeno