Akcent
Umělá inteligence zahlcuje reklamu. AI musíme akceptovat a držet na uzdě, říká specialista
Akcent

Vltava
Saša Michailidis se ptá výkonné ředitelky Asociace komunikačních agentur Kateřiny Hrubešové a technologického evangelisty a specialisty na AI v reklamě Jana Sudy. Umělá inteligence výrazně zasahuje do práce reklamních agentur. Jaké nástroje AI a k čemu v reklamkách využívají? Ohrožuje umělá inteligence práci copywriterů či grafiků? Jaké jsou naopak výhody používání AI v reklamní branži?
Lenka Buriánková, Saša Michailidis
Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
AVU má nového rektora. Škola by měla propagovat sebe a současné umění
Akcent
-
Vyhladí AI lidstvo?
Vinohradská 12
-
Vyhubí AI lidstvo? Lidé nejsou pasivní, ujišťuje Microsoft
Pro a proti
-
AI (umělá inteligence) píše umělecké texty. Jak, jaké a jak kvalitní?
ArtCafé
-
Designérka nové lanovky na Ještěd a bývalý přednosta staré lanovky v Setkání u mikrofonu
Setkání u mikrofonu
-
Naučit něco AI často zabere víc času než to udělat postaru. Umí být ale hodně užitečná, říká datař
Hovory
-
Miroslav Hlaučo: Letnice. Rozpomínání na konec světa
Četba na pokračování
-
Koubský: Vyhladí AI lidstvo? Nepravděpodobné, ale ne sci-fi
Online Plus
-
Je dobré vědět, s kým mám tu čest, tvrdí o umělé inteligenci publicista Josef Holý
Blízká setkání
-
Kybernetik: Největší riziko AI? Že vytvoří svět, ze kterého se nám nebude chtít vystupovat
Host Lucie Výborné