Akcent

Umělá inteligence zahlcuje reklamu. AI musíme akceptovat a držet na uzdě, říká specialista

Akcent

Umělá inteligence zahlcuje reklamu. AI musíme akceptovat a držet na uzdě, říká specialista
AI, umělá inteligence, generování, miss AI

Vltava

Saša Michailidis se ptá výkonné ředitelky Asociace komunikačních agentur Kateřiny Hrubešové a technologického evangelisty a specialisty na AI v reklamě Jana Sudy. Umělá inteligence výrazně zasahuje do práce reklamních agentur. Jaké nástroje AI a k čemu v reklamkách využívají? Ohrožuje umělá inteligence práci copywriterů či grafiků? Jaké jsou naopak výhody používání AI v reklamní branži?
Lenka Buriánková, Saša Michailidis

Moderuje: Saša Michailidis

Editorka: Lenka Buriánková

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu