Až na dřeň
Práce s vizuálními efekty vyžaduje od herců na place obrovskou představivost, říká režisér Kubík
Až na dřeň
Rádio Praha
Jako kluk točil amatérské filmy, později se podílel třeba na snímku Cyril a Metoděj: Apoštolové Slovanů či na dokumentu o pražských bezdomovcích. Dobře si rozumí s vizuálními efekty, které jsou také nedílnou součástí jeho nejnovějšího filmu Princezna zakletá v čase. Nejen o něm se v pořadu Až na dřeň rozpovídal režisér Petr Kubík.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Ladislav Pešek spolupracoval s plzeňskými ochotníky. Dodnes na osobnost filmu a divadla vzpomínají
Ochotníci sobě
-
Mádl: Příliš dlouho jsme se paktovali s diktátorskými režimy. Musíme se začít spoléhat sami na sebe
Osobnost Plus
-
Zámek Ploskovice se stal kulisami pro Amadea, Indiana Jonese...
Česko – země neznámá
-
Je pro mě privilegium doprovázet nemocné v jejich křehké situaci, říká paliatr Ondřej Kopecký
Hergot!
-
Nemůžu hrát úplného blbce, odsoudit ho. Musím se za něj postavit, říká Miroslav Krobot o nové roli
Host Lucie Výborné
-
Jozef Kroner podle Břetislava Rychlíka
Úžasné životy
-
Petr Zelenka: V době covidu a války nevíme, co bude druhý den. Jako scénárista tak žiju celý život
Vizitka
-
Rodinnými letními hity budou návraty populárních sérií Já padouch a V hlavě, míní filmový kritik
Filmové premiéry Pavla Sladkého
-
Režisér Tomáš Kratochvíl o filmu Češi proti Čechům: Rasismus...
On Air
-
Producent Jaroslav Bouček. Nebýt jeho odhodlání, nemáme Babí léto či Je třeba zabít Sekala
Stříbrný vítr