Hovory

Novinařinu dnes válcuje marketing. Investigativci ale nejsou nastaveni na neustálé poměřování, myslí si šéfka investigace.cz Pavla Holcová

Hovory

Novinařinu dnes válcuje marketing. Investigativci ale nejsou nastaveni na neustálé poměřování, myslí si šéfka investigace.cz Pavla Holcová
Investigativní novinářka Pavla Holcová

Plus

„Investigativní novináři jsou specifickým druhem žurnalistů, mají i jiný  způsob přemýšlení. Nesmírně ráda s nimi pracuji, protože je to obohacující,“ říká novinářka a zakladatelka serveru investigace.cz Pavla Holcová. „Všichni znají ten okamžik, kdy jejich hypotéza najednou začne dávat smysl. Někdy je to po třech měsících, klidně i po pěti letech, ale ten moment – takové to aha, tak takto to bylo – to je něco, proč stojí za to to dělat,“ dodává.
Naděžda Hávová

Více z pořadu

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu