Hovory
Talent je drzý a dokáže být arogantní. Až zkušenost člověku našeptá, ať není tak namyšlený, přiznává režisér Deák
Hovory
Plus
„Je veselé a zábavné poslouchat herce, když o vás mluví. Mě to strašně baví – a když vás mají rádi, tak si z vás umí dělat úžasnou legraci. To rád poslouchám, protože se vidím z jiného úhlu,“ popisuje režisér a umělecký šéf Vinohradského divadla Juraj Deák. „Při práci jsem asi hodně temperamentní, někdy trpělivý, někdy ne. Taky jsem občas nepříjemný, provokuji, ale snažím se, aby to ty mé herce vždy bavilo. Aby věděli, proč se co děje,“ dodává.
Tatiana Čabáková
Přepis epizody
-
Do studia jsem si dnes pozvala Juraje Deáka. A k divadelní a televizní režisér působí už víc jak 30. Je to kouč. Svoji režisérskou stopu zanechal v divadlech v Pardubicích a Hradci Králové, v Ostravě anebo Plzni. A samozřejmé v pražském Divadle Na Fidlovačce. Už 13. rok vidí jako umělecký šéf vinohradské divadlo. Od mikrofonu zdraví Tatiana Čabáková.
-
Juraj, vítejte v hovorech. Dobrý den. Tento týden jsme se střetli. Na premiéra inscenace je Bach a synovi reaktoru 100 u vás ve Vinohradském divadle režíroval i máte spočítané kolik, a to už byla divadel na premiéra? Celkovou nemyslím teda toto Vinohradské divadlo.
-
Nemám. Nemám, protože z tuto statistiku si vážně nedělám. Je toho hodně, takže mám minimálně 80. Ale maximálně vůbec nevím. A na jaké číslo se dostanu, to netuším.