Hovory
Udržitelnost je zdevalvovaná. Ta pravá spočívá v tom, kolik toho nakupujete, říká designérka Štěrbová
Hovory
Plus
Módě se nedá vyhnout, je všude kolem nás, ale zároveň platí, že tak svobodně jako dnes se lidé oblékali v historii jen málokdy, tvrdí módní designérka a zakladatelka značky Sophistic by Veronika Štěrbová. „Ze slova udržitelnost se stal marketingový nástroj. Když slyším, že udržitelné je i kakao a toaletní papír, tak je mi smutno, protože ten pojem je zdevalvovaný. Pravá udržitelnost podle mě spočívá v tom, jak se spotřebitel chová, kolik toho kupuje, jak o tom přemýšlí.“
Naděžda Hávová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Odvykačka shopaholiků: swapy a půjčování mění českou módu
Modeschau
-
Zrychlená móda pro zrychlenou dobu? „Když pořád pobíháte, klobouk vás brzdí.“ Vzhůru do Dějin módy
Host do domu
-
Jsem introvertka, ale obdivuju odvahu v oblékání, říká hudebnice a designérka Simona Poustková
Šatníky
-
Greenfluencerka: Většina tvrzení fast fashion značek o jejich udržitelnosti jsou lži a vágní fráze
Osobnost Plus
-
Seriál týdne pod Ještědem
-
Obchodní domy s módou pro ni nejsou konkurencí, její zákaznice chtějí originalitu
Dobré dopoledne
-
Host Dopoledne pod Ještědem
-
Když skříně nestačí. Staré oblečení dejte dědovi nebo je recyklujte, není to žádná velká práce
On Air
-
Černá je základ šatníku, ale učím ženy, aby se rozzářily i barvami, říká módní návrhářka
Apetýt
-
Greenfluencerka a bývala modelka Natália Pažická: Topíme se v textilním odpadu
Blízká setkání