Jak to vidí...

Ředitel ČTK: Mediální svět je přesycen informacemi. V naší akademii učíme, jak si informaci ověřit

Jak to vidí...

Ředitel ČTK: Mediální svět je přesycen informacemi. V naší akademii učíme, jak si informaci ověřit
Sedmičlenná Rada ČTK je orgán, jehož prostřednictvím veřejnost uplatňuje své právo kontroly tohoto veřejnoprávního média (ilustrační snímek)

Dvojka

Česká, původně Československá, tisková kancelář byla založena 28. října 1918. Jakým vývojem instituce za 105 let své existence prošla? Co dnes symbolizuje značka ČTK? A jaký největší úkol před zpravodajskou agenturou leží? Zita Senková se ptala generálního ředitele ČTK Jaroslava Kábeleho.
Jaroslav Kábele, Zita Senková

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • ČRo dvojka uvádí pořad, jak to vidí.

  • A té dobrý den a celý nový týden přeje Zita Senková. Opět vám v něm nabídnu pětici rozhovorů se zajímavými osobnostmi veřejného života. A jsem ráda, že dnešní pozvání přijal Jaroslav Kábele, generální ředitel ČTK. Dobrý den.

  • Dobré ráno. Děkuji za pozvání. A my při známé, jestli můžeme, že se známe dobrých 30 let, tak si víc, vítám tě. Hovořit budeme nejenom o vývoji instituce, která svůj vznik slaví společně se samostatným Československem. Co symbolizuje značka ČTK a jak si zachovat nezávislost i tu ekonomickou? Přeji nerušený poslech.

Více z pořadu

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu