Slejvák
Marketérka Pavlína Louženská: Názor jsem změnila. Kvóty by nám pomohly
Slejvák
Radio Wave
Cílem facebookové skupiny #HolkyZMarketingu, která čítá už přes 14 tisíc členek, je propojit ženy mezi sebou, získat společné know-how i podporu v prostředí, které ženám zatím nakloněné úplně není. Jak vznikl prvotní nápad a proč se do něj nepouští muži? Marketingová manažerka a influencerka Pavlína Louženská byla další hostkou pořadu Kompot, ve kterém také padla řeč na její zkušenost z USA, House of Cards a Kardashianovi. Poslechněte si celý díl!
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Nejen o bavičském triu Novotný/Kristelová/Řepka
Slejvák
-
Automatky: Žádné kroužky ani ovoce pro děti. Proč českým samoživitelkám hrozí chudoba?
Automatky
-
Mužství a ženství se čím dál víc protíná, říká marketérka Louženská
Pochlap se
-
Prolomit vlny: Sarkasmus není aktivismus
Prolomit vlny
-
Eva Kadlčáková: Víly
Fejetony Evy Kadlčákové
-
Krása se po ženách vyžaduje, říká Ridina Ahmedová, autorka podcastu Sádlo
Noční Mikrofórum
-
Vašulková z MFF Strážnice: Při výběru zahraničních souborů se snažíme uspokojit hlavně návštěvníka
Apetýt
-
Václav Souček: Kvóty
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Topmanažerka Renata Mrázová: Musíte vědět, proč lidé říkají to, co říkají
Blízká setkání
-
Markéta Popelářová Na Hradě: Prezidentka může mluvit o mateřské dovolené, menstruaci i body shamingu
On Air