Online Plus

Penězi, nebo osobními údaji? Zpravodajské weby hledají udržitelné financování a následují Seznam, tvrdí Koubský

Online Plus

Penězi, nebo osobními údaji? Zpravodajské weby hledají udržitelné financování a následují Seznam, tvrdí Koubský
Nakupování na internetu

Plus

Uživatelé zpravodajského serveru iDNES.cz si nově budou muset vybrat, jestli si zaplatí předplatné, nebo dají souhlas s využíváním osobních údajů pro cílení reklamy. „U médií je tradičním zdrojem příjmů reklama. Cílená reklama je výnosnější než necílená. Možná to není hezká situace, možná to netěší čtenáře, ale ekonomická realita taková je,“ konstatuje v pořadu Online Plus vědecký redaktor Deníku N Petr Koubský.
David Slížek

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Varování, které odolá kvantovým počítačům, moderování obsahu na sociální síti x problémy. No víte, já či bytů a platby za necílení.

  • Klamy na dalším českém serveru. To jsou témata pravidelného přehledu dění ve světě počítačů a internetu, kterým vás také dnes provází David Slížek.

  • On-line plus.

Více z pořadu

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu