Online Plus
Penězi, nebo osobními údaji? Zpravodajské weby hledají udržitelné financování a následují Seznam, tvrdí Koubský
Online Plus
Plus
Uživatelé zpravodajského serveru iDNES.cz si nově budou muset vybrat, jestli si zaplatí předplatné, nebo dají souhlas s využíváním osobních údajů pro cílení reklamy. „U médií je tradičním zdrojem příjmů reklama. Cílená reklama je výnosnější než necílená. Možná to není hezká situace, možná to netěší čtenáře, ale ekonomická realita taková je,“ konstatuje v pořadu Online Plus vědecký redaktor Deníku N Petr Koubský.
David Slížek
Přepis epizody
-
Varování, které odolá kvantovým počítačům, moderování obsahu na sociální síti x problémy. No víte, já či bytů a platby za necílení.
-
Klamy na dalším českém serveru. To jsou témata pravidelného přehledu dění ve světě počítačů a internetu, kterým vás také dnes provází David Slížek.
-
On-line plus.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Pokrok ve vývoji kvantových počítačů: Microsoft a Quantinuum uvedly, že zvýšily jejich spolehlivost
Online Plus
-
Babiš zuří. ANO řeší korupční chobotničku
Vinohradská 12
-
Planetárium
-
Meteor o počasí z vesmíru, mrkání žab a baronu Prášilovi
Meteor
-
Asteroidy a meteority podle vědců mohly přispět ke vzniku života na Zemi
Věda Plus
-
Evropa se oteplila už o 2 stupně, rozšiřují se neobyvatelné oblasti světa, říká meteoroložka Míková
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Peter Mayle: Rok v Provenci
Četba na pokračování
-
Sex v době temna? Život byl pestrý, říká o středověku historik
Jak to bylo doopravdy
-
O. Henry: Hlas trouby. Newyorská krimi o jedné loupežné vraždě v jedinečném podání Karla Högera
Povídka na sobotu
-
Kosmonaut Vittori: Astronauti jsou něco jako laboratorní myši. Pohled z vesmíru za to ale stojí
Zaostřeno