Příběhy slavných značek
Hašlerky: Destinky nikdo nechtěl. Pomohla změna receptury i jména
Příběhy slavných značek
Dvojka
Tvrdý bonbon pro zmírnění chrapotu a kašle údajně vymyslel v roce 1877 hamburský lékárník. Nazval je Caruso podle zpěváka, kterému prý pomohly zachránit koncert. Bonbony Caruso-Hustenbonbon začala před první světovou válkou vyrábět vídeňská firma Erich Kirstein. Od ní o několik let později získal recepturu pražský podnikatel František Lhotský, jeden z českých selfmademanů.
Jitka Škápíková
Autorka pořadu: Jitka Škápíková
Spolupracovali: Jan Kovařík a Světlana Lavičková
Účinkuje: Jan Kovařík
Dramaturgie: Magdalena Šorelová
Zvukový mistr: Tomáš Gsöllhofer
Zvuková spolupráce: Jiří Litoš
Premiéra: 8. 10. 2019