Ranní interview
Ombudsman v každé nemocnici? Osoba z masa a kostí zvýší důvěru pacientů v to, že mají někde zastání
Ranní interview
Radiožurnál
Čím dál více nemocnic zřizuje funkci nemocničního ombudsmana. Obracet se na něj můžou pacienti, kteří třeba nebyli spokojeni s péčí nebo s ošetřením. Ombudsman často řeší vyhrocené spory mezi pacienty a zdravotníky i přímo v ordinaci. Ministerstvo zdravotnictví teď usiluje o to, aby ombudsmana měla každá nemocnice. Do budoucna to chce uzákonit. Co tato funkce obnáší, vysvětlil Martin Hájíček, ombudsman z Masarykova onkologického ústavu v Brně.
Vojtěch Bidrman
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Na pohotovostech v nemocnicích přibývá netrpělivých pacientů. Přednost ale mají akutní případy
Zprávy pro Královéhradecký kraj
-
Nadužívání léků u pacientů je stále častější. Medikaci by měli lékaři revidovat, míní endokrinolog
Ranní interview
-
Řešit rýmu na pohotovosti je frustrující. Systém musí vyhovovat i lékařům, říká ředitel nemocnice
Interview Plus
-
Ministr zdravotnictví by měl vyvodit důsledky, tvrdí ředitel...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Chcete svou zdravotní dokumentaci? Radíme, jak na to
Žurnál servis
-
Ministr Válek vs. naštvaní doktoři
Vinohradská 12
-
Etik Vácha: Pacient, který potřebuje neodkladnou péči, nesmí být do nemocnice nepřijat
Vertikála
-
Obezitoložka Dita Pichlerová: Málokde se tak lže, jak v mé ordinaci
Blízká setkání
-
Nemocnice Havířov začala používat tzv. tichou linku. Pomáhá neslyšícím pacientům
Zprávy ČRo Ostrava