Reparát

Nadání neznamená, že dítě zvládne cokoliv. Žáci i jejich třídy potřebují emoční a sociální podporu

Reparát

Nadání neznamená, že dítě zvládne cokoliv. Žáci i jejich třídy potřebují emoční a sociální podporu
Tereza Martínková, ředitelka Základní školy nám. Curieových, v podcastu Reparát

Plus

Může být nadání problém? Nadané děti často září ve třídě, ale zároveň se potýkají s výzvami, které mohou brzdit jejich potenciál. Práce s nadanými dětmi ve školách vyžaduje individuální přístup ve formě emoční i sociální podpory. „Děti rády pracují v blocích a na projektech, vše modelujeme na míru,“ přibližuje Tereza Martínková, ředitelka Základní školy nám. Curieových. V každém ročníku její školy vznikají speciální skupiny, kde nadaní žáci pracují s vyčleněným pedagogem.
Daniela Vrbová

Moderace: Daniela Vrbová
Editace: Markéta Vozková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hosté epizody: Petr Jíša, ředitel základní školy Vorlina, Tereza Martínková, ředitelka Základní školy, nám. Curieových, Lenka Ekrtová, ředitelka nadace RSJ

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu