Ucho
Bída streamovacích služeb spočívá v tom, že se chovají přesně jako ostatní technologičtí giganti
Ucho

Radio Wave
„Nelze vydávat hudbu jednou za tři nebo čtyři roky a očekávat, že to bude stačit. Ti umělci, kterým se dnes daří, si uvědomují, že vše závisí na tom, aby svoje fanoušky neustále zapojovali. Musíte vynaložit úsilí vytvořit příběh okolo svého alba a vést nepřetržitý dialog se svými fanoušky,“ řekl před nedávnem šéf streamovací služby Spotify Daniel Ek pro web Music Ally. Ze stran hudebníků se setkal s nevraživou reakcí a není se čemu divit.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Jednooký mezi slepými. Jak jsem křivdil Tidalu
Prolomit vlny
-
Do války o hudbu na internetu se pravděpodobně chystá...
Děrné štítky
-
Deska týdne: Ztracená a nalezená poetika Planet redefinuje české indie univerzum
Deska týdne
-
Luboš Kreč: Prozření velkých technologických firem
Názory a argumenty
-
Dušan Havrilla: Rád se dělím o to, co mám v sobě
ArtCafé
-
Každý ji může poslouchat po svém
Polední koncert
-
Umělá inteligence v hudbě
Akcent
-
Tvarově jednoduché a krátké podcasty se v Česku poslouchají nejvíce, potvrzuje výzkum
Online Plus
-
Námořnické písně o drhnutí podlahy jako světový fenomén
Hudba ze zapadlých vesnic