Dvacet minut Radiožurnálu
Jak budovat vztah žáků k dějepisu? Učit je bádat nebo začít od současnosti, navrhuje historik Činátl
Dvacet minut Radiožurnálu

Radiožurnál
Dvě třetiny učitelů dějepisu s žáky neprobírá nejnovější dějiny a podle zjištení České školní inspekce to samotným žákům vadí. Jak motivovat pedagogy, aby se tak důležité části výuky více věnovali? Jak se osvědčil projekt Dějepis+, který měl výuku moderních českých dějin zlepšit? A proč budí tolik vášní nová učebnice soudobých dějin pro deváté třídy? Tomáš Pancíř se ptal historika Kamila Činátla z ústavu českých dějin Filozofické fakulty Univerzity Karlovy.
Tomáš Pancíř
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Studenti si uvědomují, že nežijeme ve snadné době. Ptají se, co mohu udělat já, uvádí Strachota
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Postavit výuku na vztahu je podle mě budoucnost školství, myslí si oceněný učitel Karel Gamba
Blízká setkání
-
Radovan Vladík, ředitel nejmenší střední školy v Česku. Co umí mladí varhanáři?
Jak to vidí...
-
K dobrému učiteli mají děti pozitivní vztah, říká Štěkánka ke knize Aby škola neškodila
Studovna
-
Mít ze čtení radost a neztratit chuť učit se. Na základní škole v Benešově praktikují zvídavé čtení
Seriál Radiožurnálu
-
Novela penzijního zákona je změna do hezkého počasí, říká prezidentův poradce Marek
Pro a proti
-
Memorování letopočtů? V Dějepisu+ se žáci učili živějším způsobem, bavilo je to, myslí si dějepisář
Ranní interview
-
Petr Fischer: Může dětem vadit, že neumí ve škole držet tužku?
Názory a argumenty
-
Urban: Komunikační technologie už nepotřebuje demokracii
Osobnost Plus
-
Kauza Motol: Odposlechy, anonym a policistka
Vinohradská 12