Dvacet minut Radiožurnálu
Spalovací motory chceme tak dlouho, jak to bude možné a jak bude zájem, popisuje Jahn ze Škoda Auto
Dvacet minut Radiožurnálu

Radiožurnál
Automobilka Škoda Auto vloni zvýšila provozní zisk o 30 procent a stala se čtvrtou nejprodávanější značkou osobních aut v Evropě. „Zpomalení evropské ekonomiky dopadá na celý průmysl, ale Česko je trošku ‚bílá vrána’ a v tom velmi náročném prostředí se nám zatím daří,“ říká v pořadu Dvacet minut Radiožurnálu Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu a prezident Sdružení automobilového průmyslu.
Tomáš Pancíř
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Špicar: Ekonomická situace rozvoji elektromobilů nepomáhá. Zmírnění pokut za emise není dostatečné
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Zákazníci dnes chtějí digitální auto, popisuje expert Knap
Interview Plus
-
Ekonom: Německý motor Evropy zaspal nástup elektromobility
Řečí peněz
-
Na silnici drží auto pouhé čtyři lidské dlaně. Něco naprosto úžasného, tvrdí Škodovák Hrdlička
Hovory
-
Levné elektromobily, volá Niedermayer. Vlček: Pomozme výrobě
Pro a proti
-
Němec: Trump posílil Rusko, je to strategická chyba století
Osobnost Plus
-
Špicar: Z krize ve Volkswagenu bude ozdravná kúra
Ranní Plus
-
Českolipská policie vyšetřovala nehodu. Škoda byla veliká
Krimipříběhy z kraje pod Ještědem
-
Czechia in 30 minutes (July 31, 2023)
Czechia in 30 minutes
-
Diváci mávají ze zahrad, užívají si zvuk osmiválce s kompresorem, říká organizátor k jízdě veteránů
Host Radiožurnálu