Hovory
Zkrášluje brněnské výlohy. „Fyzická realita je za weby strašně pozadu,“ tvrdí designérka Fullerová
Hovory
Plus
Obchodníci si zvykli, že musí mít webové stránky. Zapomínají ale na výlohy svých prodejen. Proto se designérka Veronika Rút Fullerová rozhodla v Brně pořádat soutěž Výloha roku. „Kdo nemá e-shop a není gastro, tak dnes nemá moc šancí přežít. A tak si zaslouží zviditelnit,“ vysvětluje smysl soutěže o nejkrásnější výlohu.
Tatiana Čabáková
Přepis epizody
-
Kytky. Rád, že tě mezd tom vnímat jako grafickou úroveň mají u nás ví obchodu vůči. Kde všude jsou nalepené plakáty a co nás ovlivňuje estetika ulic, kterých žijeme? O tom se budeme rozprodávat s designérka Veronika Rút, odborníků na design veřejného prostoru a vizuálního smogu. Je autorkou mnoha inovativních projektů a iniciativ, které se za miliardu a Jůn a estetické a funkční zlepšení prostředí místa od Máj a v brněnský Vachovec ulici testuje nový projekt obývák. Čili i o tom v hovorech od mikrofonu zdraví Tatiana Čabáková.
-
Hovoří.
-
Veronika, vy teď v hovoru. Dobrý den. Veronika, vy jste zakladatelkou neziskové organizaci. Je naše kultivovaná města a vaše organizace a přispívá k celkové kultivaci českého prostředí a snižování vizuálního smogu. A jednou z aktivit je i výloha roků Dr. 100. Po novém nazvali Ugandou pop. Kultura podporuje esteticky přívětivé a kreativní výklady místních podniků a všecko se to odehrává v Brně. Tak s jakým zájmem o účast v soutěži? Jistě sám u obchodníků o vás o městě střetli.