Interview Plus
Do železnice musíme investovat bilion korun, jinak budeme v Evropě kruhovým objezdem, říká bývalý šéf Českých drah
Interview Plus

Plus
Na českých železnicích v červenci došlo k sérii mimořádných událostí, několik z nich skončilo tragicky. Proč k tomu dochází? „Je nedostatek strojvedoucích a technického personálu, dále nedokonalé zabezpečovací zařízení a dlouhodobě zanedbaná kapacita železnic, a to zejména na hlavních tratích,“ vysvětluje v Interview Plus bývalý ředitel Českých drah Emanuel Šíp.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
V plánu výluk jsou souběhy. Marně jsme na ně upozorňovali už loni, říká šéf svazu dopravců
Interview Plus
-
Z Prahy odjel se zpožděním první Baltic express. Porodní bolesti se podaří odbourat, věří mluvčí ČD
Ranní interview
-
Opravit lokomotivy, vyčistit trať, sehnat strojvůdce. Úzkokolejka se připravuje na obnovení provozu
Zprávy z jižních Čech
-
Lída Rakušanová: O hospodárnosti železnic na český způsob
Názory a argumenty
-
Máme se bát jezdit vlakem? Co je za nehodami na drahách
Vinohradská 12
-
Správa železnic: Než na přejezdy přijdou nové technologie, je naší prioritou prevence
K věci ČRo Ostrava
-
Karel Havlíček: Je to jen shoda náhod, nejde o systémové pochybení
Výrok týdne
-
Vybudování podjezdu ve Studénce komplikuje výkup pozemků
Zprávy ČRo Ostrava