Názory a argumenty
Lída Rakušanová: O hospodárnosti železnic na český způsob
Názory a argumenty

Plus
Po železnici Praha-Mnichov, kde ve středu po srážce dvou vlaků zemřeli tři lidé a desítky jich byly zraněny, projede za den maximálně 50 vlakových souprav. Jinde v Česku se jich na jedné trati vystřídá denně až 180. Těmito slovy omlouval ředitel Správy železnic Jiří Svoboda skutečnost, že trať z Prahy do Mnichova je zastaralá, jednokolejná, jen částečně elektrifikovaná a nemá moderní evropský zabezpečovací systém, který by obdobným katastrofám bránil.
Lída Rakušanová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Máme se bát jezdit vlakem? Co je za nehodami na drahách
Vinohradská 12
-
Osobní vlak srazil u Bělčic na Strakonicku čtyři lidi, dva nepřežili
Zprávy z jižních Čech
-
AKTUALIZUJEME: V pražské Libni se srazily vlaky. Jeden strojvedoucí měl pozitivní dechovou zkoušku
Zprávy Českého rozhlasu Střední Čechy
-
Správa železnic spustila bezpečnostní kampaň. Ukazuje následky srážek vlaků s přebíhajícími lidmi
Zprávy pro Královéhradecký kraj
-
Ondřej Vaculík: Co bude s mostem v Praze pod Vyšehradem?
Názory a argumenty
-
Train surfing není novinka, přibližuje expertka
Ranní Plus
-
Do železnice musíme investovat bilion korun, říká exšéf Českých drah
Interview Plus
-
Parní vlaky na Slovensku staví i na fotbalovém hřišti
Zápisník zahraničních zpravodajů