Host Radiožurnálu

Mystery shopping má zlepšovat služby, nikoliv být důvodem k propouštění, říká předseda jeho asociace

Host Radiožurnálu

Mystery shopping má zlepšovat služby, nikoliv být důvodem k propouštění, říká předseda jeho asociace
Václav Šojdel, prezident asociace zabývající se mystery shoppingem

Radiožurnál

Ve vztahu k zákazníkům patří Česko mezi germánské kultury, kde pragmatický přístup převažuje nad vítáním a úsměvy. Také vstřícnost obsluhy sledují a hodnotí tzv. mystery shoppeři. „Řekněme po takových třech, pěti minutách by měla toho zákazníka aktivně oslovit s nabídkou pomoci,“ doporučuje Václav Šojdel, prezident obchodní organizace MSPA. Kde se mystery shopping uplatňuje a proč by jeho výstupy neměly sloužit jako důvod k propouštění?
Patricie Strouhalová

Více z pořadu

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu