Seriál Radiožurnálu
Radiožurnál
Investigativní tým Radiožurnálu v minulém roce vypátral, že státní dopravce České dráhy utratil od roku 2015 celkem 112 milionů za reklamu, marketing a propagaci u mediální skupiny Mafra. Tedy u vydavatelství spadajícího do svěřenského fondu premiéra Andreje Babiše z hnutí ANO. Ve srovnání s ostatními mediálními domy to je rekordní suma. Většinu zakázek přitom vydavatelství Mafra získalo bez výběrového řízení.
Markéta Chaloupská
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Z léčebny obtěžoval děti na internetu. Pak na útěku jedno znásilnil. Je psychiatrie nedokonalá?
Seriál Radiožurnálu
-
Podnikatelé si média kupují jako atomový kufřík. Mafra se nejspíš ocitne v jiných rukou, míní Klimeš
Interview Plus
-
Nevyžádaná pomoc bývá tragédií, říká ředitelka Světlušky
Host Radiožurnálu
-
Obsah novin s Andrejem Babišem neřeším, říká Štěpán Košík z...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
HLASUJTE: Může kauza exministra dopravy Kremlíka spustit další krizi ve vládní koalici?
Radiofórum
-
Aukční rekord překonán. Kubištův Staropražský motiv se na pražském Žofíně vydražil za 103 milionů
Rozhovory Radiožurnálu
-
Český slavík podceňuje diváky. Místo kvalitního popu má jen urážlivý sexismus
Prolomit vlny
-
Půl roku po přestavbě je v budějovickém parku Dukelská poškozená dlažba a nevzrostlý trávník
Zprávy z jižních Čech
-
Morava pět dní po tornádu. Poslechněte si Speciál Radiožurnálu
Speciál Radiožurnálu