Vinohradská 12
Sigma, nebo cringe? Lídři loví mladé voliče na sítích, mají „jednu až dvě vteřiny“ na kampaň
Vinohradská 12

Plus
Lov mladých voličů a voliček. Babiš a Fiala lanaří čerstvou krev. A nejen oni. Proč kampaň zacílili na generaci Z? A může jim to vyhrát podzimní veledůležité volby? To ví a poví Martin Bartkovský, šéfredaktor týdeníku Reflex. Ptá se Matěj Skalický.
Matěj Skalický
Editace: Kateřina Pospíšilová
Rešerše: Tereza Zajíčková
Sound design: Jaroslav Pokorný
Hudba: Martin Hůla, Johann Foss
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Babiš vs. Fiala. Souboj roku
Vinohradská 12
-
Hesla kampaní nebo barva polobotek? Jak se vyznat a rozhodnout ve volbách? Začíná série Urny
Urny
-
Změny na kandidátce hnutí ANO? „Žádné indicie jsme neměli. Nikdo o tom s námi nemluvil,“ říká Faltus
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Všepadly: Veteráni jdou do boje, nemají ale proti komu
Seriál Radiožurnálu
-
Ivan Bartoš měl ostříhat dredy, nebo odložit oblek, uvažuje o debaklu Pirátů novinářka Bastlová
Souvislosti Plus
-
Jan Kubáček: Komunální volby? Je to vztyčený prst. Voliči jasně ukázali, jak moc naštvaní jsou
Jak to vidí...
-
Koubský: Vyhladí AI lidstvo? Nepravděpodobné, ale ne sci-fi
Online Plus
-
Ondřej Konrád: Otazníky nad hloučkem outsiderů
Názory a argumenty
-
Ve Stránecké Zhoři hlasovali v anketě o povolení pro solární elektrárny i šestnáctiletí
Zprávy z Vysočiny