Pro a proti

Cly na čínská elektroauta si nepomůžeme, říká ředitel Petzl. Musíme bouchnout do stolu, míní europoslanec Zdechovský

Pro a proti

Cly na čínská elektroauta si nepomůžeme, říká ředitel Petzl. Musíme bouchnout do stolu, míní europoslanec Zdechovský
Gigafactory TESLA v Šanghaji, Čína

Plus

Ofenziva čínských automobilek je nepřehlédnutelná. Evropská komise dospěla k názoru, že je potřeba dát prostor evropským výrobcům, aby nabrali dech pro boj s konkurencí, takže navrhuje zavedení cel přesahujících 38 procent. Jde o správný krok v rámci boje s nekalou konkurencí, anebo nebezpečný počin, který může podnítit obchodní válku? V Pro a proti diskutují výkonný ředitel Sdružení automobilového průmyslu Zdeněk Petzl a europoslanec KDU-ČSL Tomáš Zdechovský.
Jan Bumba

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Jedná z nejviditelnějších reklam na právě probíhajícím ME ve fotbale patří čínskému výrobci elektromobilů. Ofenziva čínských automobilek by ale byla nepřehlédnutelná i bez těchto billboardů. Evropská komise dospěla k tomu, že je potřeba dát prostor evropským výrobcům, aby nabrali dech pro boj s touto konkurencí, a navrhuje zavedení cel přesahujících 38 %. Jde o správný krok v rámci boje s nekalou konkurencí, anebo nebezpečný počin, který může podnítit obchodní války?

  • Pro a proti.

  • Hosty dnešního pro a proti jsou výkonný ředitel Sdružení automobilového průmyslu Zdeněk Petzl. Dobrý den. Dobrý den. A europoslanec Tomáš Zdechovský z KDU-ČSL. Vítám vás. Dobrý den.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu