Vizitka
Ozvláštňovat tiskové zprávy něčím unikátním mě pořád baví, říká kulturní píárista Jiří Sedlák
Vizitka
Vltava
Nedovede si představit, že by dělal PR něčemu, s čím nesouzní. Důležité je podle něj hlavně to, jak se lidé na dané akci cítí. „PR pak tvoří jen deset procent,“ vysvětluje Karolíně Koubové. Ve Vizitce mluví také o tom, jak jeho obor změnily sociální sítě, jak se v tiskové zprávě dá použít parodie nebo aprílový vtip a přiznává taky, že PR někdy pleasure a relax opravdu je.
Karolína Koubová, Martina Rasch
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Malíř a milovník přírody Jan Dungel: Amazonští indiáni mi říkají Honza Nebojsa
Vizitka
-
„Šílená věc a média mlčí! Pošli to dál!“ Typická poplašná zpráva je vyhrocená, popisuje žurnalista
Dopolední host
-
Ani na DAMU mě nezkrotili. V Dobrém ránu se šňupal ovocný cukr, prozrazuje herečka Zlatohlávková
Host Lucie Výborné
-
Je třeba víc regulovat sítě? Koubský debatuje se Štětkou
Pro a proti
-
Josef Šlerka: Novináři odvádějí dobrou práci. V čem média kulhají, je uvádění do kontextu
Jak to vidí...
-
Kdo pohlídá Apple a jeho fanoušky, když o technologických gigantech píší patolízalové?
Děrné štítky
-
Prolomit vlny: Zavádějící výroky Nytrové oddalují skutečnou debatu o adopcích
Prolomit vlny